Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(24)
Forma i typ
Książki
(23)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
nieokreślona
(8)
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia MBP Zakopane
(6)
Wypożyczalnia Filia Skibówki
(1)
Wypożyczalnia Filia Harenda
(1)
Mediateka
(1)
Czytelnia MBP Zakopane
(17)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(3)
Sobotkiewicz Dariusz
(3)
Waniowski Paweł
(3)
Kramer Teodor (1926- )
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Baker Michael John (1935- )
(1)
Bartołd Robert
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Chimiak Adrian (1973- )
(1)
Doroba Anita
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Gabay Jonathan
(1)
Gasper Dorota
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Jaskowska Bożena
(1)
Kamińska Joanna (bibliotekoznawca)
(1)
Karaszewski Włodzimierz (1949- )
(1)
Kardaszewski Jacek (1958- )
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kiersnowska Agnieszka
(1)
Kramer Teodor (1926-2014)
(1)
Kuc Agnieszka
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Leksiński Michał
(1)
Lupa-Wójcik Iwona
(1)
Makarenko Vadim
(1)
Nickels William G
(1)
Nowakowski Robert
(1)
Reichheld Frederick F
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Shaw Bob (fizyk)
(1)
Styś Aniela
(1)
Sutherland Rory (1965- )
(1)
Thomas M. J. (1933- )
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawca)
(1)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(1)
Wojtczak Ewa
(1)
Łukiewicz-Kostro Renata
(1)
Żołędowska-Król Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(3436)
Powieść polska
(2801)
Powieść angielska
(1738)
Kobieta
(1723)
Literatura dziecięca polska
(1377)
Marketing
(-)
Literatura polska
(1103)
Literatura młodzieżowa polska
(956)
Rodzina
(851)
Przyjaźń
(781)
Poezja polska
(767)
Pisarze polscy
(748)
Miłość
(705)
Tajemnica
(640)
Opowiadanie polskie
(633)
Pamiętniki polskie
(618)
Relacje międzyludzkie
(578)
Wojsko
(533)
Powieść francuska
(519)
II wojna światowa (1939-1945)
(485)
Śledztwo i dochodzenie
(484)
Zwierzęta
(470)
Filozofia
(440)
Życie codzienne
(421)
Wojna 1939-1945 r.
(418)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(415)
Magia
(409)
Język polski
(398)
Rodzeństwo
(382)
Polacy za granicą
(380)
Zabójstwo
(379)
Żydzi
(370)
Dziewczęta
(355)
Policjanci
(350)
Powieść młodzieżowa polska
(350)
Sekrety rodzinne
(348)
Małżeństwo
(333)
Powieść niemiecka
(322)
Literatura młodzieżowa angielska
(313)
Nastolatki
(310)
Historia
(307)
Publicystyka polska
(305)
Władcy
(301)
Alpinizm
(299)
Dzieci
(288)
Uczucia
(278)
Powieść rosyjska
(276)
Arystokracja
(268)
Literatura
(262)
Sztuka
(259)
Politycy
(257)
Teatr polski
(254)
Podróże
(249)
Kultura
(247)
Trudne sytuacje życiowe
(240)
Dziennikarze
(237)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(236)
Alpiniści
(234)
Opowiadanie dziecięce polskie
(234)
Osoby zaginione
(233)
Duchowieństwo katolickie
(231)
Dramat polski
(220)
Ludzie a zwierzęta
(220)
Nauka
(217)
Relacja romantyczna
(217)
Uprowadzenie
(212)
Psy
(211)
Lekarze
(210)
Poeci polscy
(208)
Samorealizacja
(197)
Wybory życiowe
(197)
Matki i córki
(194)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(190)
Przyroda
(189)
Boże Narodzenie
(188)
Literatura dziecięca angielska
(180)
Poszukiwania zaginionych
(177)
Turystyka górska
(177)
Koty
(176)
Polityka
(176)
Przestępczość zorganizowana
(172)
Górale
(164)
Dziecko
(163)
Góry
(162)
Uczniowie
(156)
Rody
(155)
Walka dobra ze złem
(154)
Prywatni detektywi
(151)
Wakacje
(150)
Fizyka
(149)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(149)
Kościół katolicki
(148)
Żeromski, Stefan (1864-1925)
(148)
Polityka międzynarodowa
(147)
Sztuka polska
(147)
Pisarze
(146)
Szlachta
(144)
Chrześcijaństwo
(143)
Aktorzy polscy
(141)
Chłopcy
(141)
Muzyka polska
(141)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Audiobooki
(1)
Biografie
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Encyklopedia
(1)
Encyklopedie
(1)
Książka mówiona
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Psychologia
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia MBP Zakopane
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia MBP Zakopane
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia MBP Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia MBP Zakopane
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Philip Kotler. - Wyd. 7. - Warszawa : "Felberg SJA", cop. 1999. - XXX, 743, [1] s. : il. ; 26 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia MBP Zakopane
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3, 339.13 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia MBP Zakopane
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia MBP Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2000. - 238, [2] s. : il. ; 21 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia MBP Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia MBP Zakopane
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - [Wyd. 3]. - Warszawa : Państ. Wydaw. Ekonomiczne, 1995 (Legionowo : "Eko-Druk"). - 196, [4] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia MBP Zakopane
Brak informacji o dostępności: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Projekt : wyprawa : #travelmarketing / Michał Leksiński. - Gliwice : Bezdroża - Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 272 strony : ilustracje, fotografie ; 21 cm.
(Bezdroża)
Jesteś specjalistą public relations lub komunikacji sportowej, rzecznikiem prasowym przedsięwzięć wyczynowych albo po prostu sportowcem lub podróżnikiem amatorem aspirującym do realizacji dalekich wypraw? A może dopiero zacząłeś czuć powołanie do sprawdzenia się w tych profesjach lub nabrałeś odwagi do spełnienia „niemożliwego” marzenia podróżniczego? Jeśli tak - Michał Leksiński napisał książkę dla Ciebie. Książkę niezwykłą - bo łączącą formę wnikliwego poradnika z kalejdoskopem relacji z wysokogórskich eskapad.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia MBP Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia MBP Zakopane
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia MBP Zakopane
Brak informacji o dostępności: sygn. 366 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia MBP Zakopane
Brak informacji o dostępności: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Horyzonty Biznesu.)
Tyt. oryg.: "The ultimate question : driving good profits and true growth" 2006. Na okł. błędna nazwa aut.: Fred Reihheld.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia MBP Zakopane
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Economist Books.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia MBP Zakopane
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia MBP Zakopane
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 (1 egz.)
Wypożyczalnia Filia Skibówki
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia MBP Zakopane
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Od marketingu we współczesnym świecie nie da się uciec. Działania marketingowe należą do najbardziej spektakularnych i najbardziej widocznych poczynań przedsiębiorstw i różnych organizacji. Na co dzień spotykamy liczne reklamy niemal wszystkiego, co moglibyśmy kiedykolwiek zapragnąć. Robiąc zakupy stajemy się ofiarami zabiegów polegających na odpowiednim rozmieszczeniu produktów na półkach sklepowych, starannie przemyślanych działaniach sprzedawców i celowym wystroju sklepu, który ma skłonić nas do zakupu. Często pozytywnie (z punktu widzenia handlowców) reagujemy na napis typu: "Okazja! Obniżka cen o 30%". Oszołamia nas bogactwo różnorodnych produktów, poddajemy się szczególnej atmosferze sklepów, nierzadko traktowanych jako swoiste "świątynie konsumpcji". Idee marketingowe wykorzystywane są również w działaniach rozmaitych organizacji i całej sfery niedochodowej (szkoły, szpitale, teatry a nawet urzędy administracji państwowej i samorządowej). Jesteśmy zachęcani do zapisania się do danej szkoły czy też na konkretny kurs językowy przez przekaz marketingowy, który ma nam udowodnić, że to jest właśnie to czego potrzebujemy. We wszystkich tych sytuacjach stajemy się ofiarami szczegółowo zaplanowanych i na ogół perfekcyjnie zrealizowanych działań marketingowych. Jednak marketing obejmuje nie tylko działania doraźne, ale przede wszystkim te, które będą w stanie zapewnić firmie sukces rynkowy w długim okresie. Sukces ten będzie zależał od tego, czy nabywcy będą chcieli kupować produkty danej firmy, czy też wybiorą raczej produkty innych dostawców. W warunkach coraz silniejszej konkurencji, aby uzyskać przychylność nabywców trzeba zaoferować im coś wyjątkowego, coś, co najlepiej trafi w ich gusty i w optymalnie zaspokoi ich wymagania. Bez zaawansowanych działań marketingowych nie będzie to możliwe. Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Prezentując kolejne zagadnienia, autorzy starali się odnieść je do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki, w zamierzeniu autorów, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się zarówno podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich przedsiębiorstwach i organizacjach. Uważamy zatem, że może ona być użyteczna zarówno dla studentów wyższych szkół ekonomicznych, jak i dla wszystkich zainteresowanych współczesnym marketingiem, a także dla praktyków zawodowo zajmujących się wdrażaniem i realizacją koncepcji marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Filia Harenda
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia MBP Zakopane
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym? przekonuje Rory Sutherland, wiceprezes agencji reklamowej Ogilvy i legenda TED Talks.Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do odjazdu pociągu mniej nas denerwują opóźnienia? I dlaczego wolimy, gdy pasta do zębów jest... pasiasta? Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje na podstawie dowodów. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne ? od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej