Ceny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
nieokreślona
(5)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia MBP Zakopane
(1)
Wypożyczalnia Filia Harenda
(1)
Czytelnia MBP Zakopane
(4)
Autor
Marks Karol
(3)
Grabowski Czesław
(1)
Górkiewicz Marian (1910-1989)
(1)
Maliniak Julian
(1)
Romaniukowa Felicja
(1)
Sadowski Władysław
(1)
Sobotkiewicz Dariusz
(1)
Szelągowski Adam (1873-1961)
(1)
Waniowski Paweł
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1960 - 1969
(2)
1950 - 1959
(2)
1900 - 1909
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Ukraina
(1)
Język
polski
(6)
Temat
Powieść amerykańska
(3436)
Powieść polska
(2801)
Kobieta
(1741)
Powieść angielska
(1738)
Literatura dziecięca polska
(1377)
Ceny
(-)
Literatura polska
(1105)
Literatura młodzieżowa polska
(956)
Rodzina
(857)
Przyjaźń
(786)
Poezja polska
(767)
Pisarze polscy
(749)
Miłość
(711)
Tajemnica
(648)
Opowiadanie polskie
(633)
Pamiętniki polskie
(619)
Relacje międzyludzkie
(587)
Wojsko
(533)
Powieść francuska
(519)
II wojna światowa (1939-1945)
(497)
Śledztwo i dochodzenie
(489)
Zwierzęta
(470)
Filozofia
(440)
Życie codzienne
(423)
Wojna 1939-1945 r.
(418)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(415)
Magia
(409)
Język polski
(398)
Rodzeństwo
(384)
Polacy za granicą
(381)
Zabójstwo
(380)
Żydzi
(375)
Dziewczęta
(356)
Sekrety rodzinne
(354)
Policjanci
(352)
Powieść młodzieżowa polska
(350)
Małżeństwo
(336)
Powieść niemiecka
(322)
Literatura młodzieżowa angielska
(313)
Nastolatki
(311)
Historia
(308)
Publicystyka polska
(305)
Władcy
(304)
Alpinizm
(299)
Dzieci
(287)
Uczucia
(279)
Powieść rosyjska
(276)
Arystokracja
(274)
Literatura
(267)
Sztuka
(259)
Politycy
(257)
Teatr polski
(254)
Podróże
(250)
Trudne sytuacje życiowe
(250)
Kultura
(247)
Dziennikarze
(237)
Osoby zaginione
(236)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(236)
Alpiniści
(234)
Opowiadanie dziecięce polskie
(234)
Duchowieństwo katolickie
(231)
Dramat polski
(220)
Ludzie a zwierzęta
(220)
Relacja romantyczna
(220)
Nauka
(218)
Uprowadzenie
(213)
Lekarze
(211)
Psy
(211)
Poeci polscy
(208)
Wybory życiowe
(203)
Samorealizacja
(199)
Matki i córki
(197)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(190)
Przyroda
(190)
Boże Narodzenie
(189)
Poszukiwania zaginionych
(182)
Literatura dziecięca angielska
(179)
Polityka
(178)
Koty
(177)
Turystyka górska
(177)
Przestępczość zorganizowana
(172)
Górale
(165)
Dziecko
(163)
Góry
(162)
Uczniowie
(156)
Rody
(155)
Prywatni detektywi
(154)
Walka dobra ze złem
(154)
Wakacje
(150)
Fizyka
(149)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(149)
Kościół katolicki
(148)
Żeromski, Stefan (1864-1925)
(148)
Pisarze
(147)
Polityka międzynarodowa
(147)
Sztuka polska
(147)
Szlachta
(145)
Chrześcijaństwo
(143)
Aktorzy polscy
(142)
Zakochanie
(142)
Zemsta
(142)
Temat: czas
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Badania z Dziejów Społecznych i Gospodarczych ; nr 16)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia MBP Zakopane
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia MBP Zakopane
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia MBP Zakopane
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia MBP Zakopane
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Od marketingu we współczesnym świecie nie da się uciec. Działania marketingowe należą do najbardziej spektakularnych i najbardziej widocznych poczynań przedsiębiorstw i różnych organizacji. Na co dzień spotykamy liczne reklamy niemal wszystkiego, co moglibyśmy kiedykolwiek zapragnąć. Robiąc zakupy stajemy się ofiarami zabiegów polegających na odpowiednim rozmieszczeniu produktów na półkach sklepowych, starannie przemyślanych działaniach sprzedawców i celowym wystroju sklepu, który ma skłonić nas do zakupu. Często pozytywnie (z punktu widzenia handlowców) reagujemy na napis typu: "Okazja! Obniżka cen o 30%". Oszołamia nas bogactwo różnorodnych produktów, poddajemy się szczególnej atmosferze sklepów, nierzadko traktowanych jako swoiste "świątynie konsumpcji". Idee marketingowe wykorzystywane są również w działaniach rozmaitych organizacji i całej sfery niedochodowej (szkoły, szpitale, teatry a nawet urzędy administracji państwowej i samorządowej). Jesteśmy zachęcani do zapisania się do danej szkoły czy też na konkretny kurs językowy przez przekaz marketingowy, który ma nam udowodnić, że to jest właśnie to czego potrzebujemy. We wszystkich tych sytuacjach stajemy się ofiarami szczegółowo zaplanowanych i na ogół perfekcyjnie zrealizowanych działań marketingowych. Jednak marketing obejmuje nie tylko działania doraźne, ale przede wszystkim te, które będą w stanie zapewnić firmie sukces rynkowy w długim okresie. Sukces ten będzie zależał od tego, czy nabywcy będą chcieli kupować produkty danej firmy, czy też wybiorą raczej produkty innych dostawców. W warunkach coraz silniejszej konkurencji, aby uzyskać przychylność nabywców trzeba zaoferować im coś wyjątkowego, coś, co najlepiej trafi w ich gusty i w optymalnie zaspokoi ich wymagania. Bez zaawansowanych działań marketingowych nie będzie to możliwe. Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Prezentując kolejne zagadnienia, autorzy starali się odnieść je do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki, w zamierzeniu autorów, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się zarówno podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich przedsiębiorstwach i organizacjach. Uważamy zatem, że może ona być użyteczna zarówno dla studentów wyższych szkół ekonomicznych, jak i dla wszystkich zainteresowanych współczesnym marketingiem, a także dla praktyków zawodowo zajmujących się wdrażaniem i realizacją koncepcji marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Filia Harenda
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pieniądz i przewrót cen w XVI. i XVII. wieku w Polsce / napisał Adam Szelągowski. - Lwów : Tow. Wydaw., 1902 (Kraków : W. L. Anczyc i Spółka). - XII, 317 s., [1] k. tabl. ; 22 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia MBP Zakopane
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej