Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(6)
E-booki
(1)
Dostępność
nieokreślona
(4)
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia MBP Zakopane
(1)
Wypożyczalnia Filia Skibówki
(1)
Wypożyczalnia Filia Harenda
(1)
Czytelnia MBP Zakopane
(4)
Autor
Sobotkiewicz Dariusz
(3)
Waniowski Paweł
(3)
Głąbiński Stanisław
(1)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(1)
Nowak Marek Feliks (1949- )
(1)
Skov Niels A
(1)
Szymańska Anna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Marketing
(3)
Ceny
(1)
Dystrybucja
(1)
Fundusze strukturalne
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Produkt
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Telekomunikacja
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
Podręczniki
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Od marketingu we współczesnym świecie nie da się uciec. Działania marketingowe należą do najbardziej spektakularnych i najbardziej widocznych poczynań przedsiębiorstw i różnych organizacji. Na co dzień spotykamy liczne reklamy niemal wszystkiego, co moglibyśmy kiedykolwiek zapragnąć. Robiąc zakupy stajemy się ofiarami zabiegów polegających na odpowiednim rozmieszczeniu produktów na półkach sklepowych, starannie przemyślanych działaniach sprzedawców i celowym wystroju sklepu, który ma skłonić nas do zakupu. Często pozytywnie (z punktu widzenia handlowców) reagujemy na napis typu: "Okazja! Obniżka cen o 30%". Oszołamia nas bogactwo różnorodnych produktów, poddajemy się szczególnej atmosferze sklepów, nierzadko traktowanych jako swoiste "świątynie konsumpcji". Idee marketingowe wykorzystywane są również w działaniach rozmaitych organizacji i całej sfery niedochodowej (szkoły, szpitale, teatry a nawet urzędy administracji państwowej i samorządowej). Jesteśmy zachęcani do zapisania się do danej szkoły czy też na konkretny kurs językowy przez przekaz marketingowy, który ma nam udowodnić, że to jest właśnie to czego potrzebujemy. We wszystkich tych sytuacjach stajemy się ofiarami szczegółowo zaplanowanych i na ogół perfekcyjnie zrealizowanych działań marketingowych. Jednak marketing obejmuje nie tylko działania doraźne, ale przede wszystkim te, które będą w stanie zapewnić firmie sukces rynkowy w długim okresie. Sukces ten będzie zależał od tego, czy nabywcy będą chcieli kupować produkty danej firmy, czy też wybiorą raczej produkty innych dostawców. W warunkach coraz silniejszej konkurencji, aby uzyskać przychylność nabywców trzeba zaoferować im coś wyjątkowego, coś, co najlepiej trafi w ich gusty i w optymalnie zaspokoi ich wymagania. Bez zaawansowanych działań marketingowych nie będzie to możliwe. Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Prezentując kolejne zagadnienia, autorzy starali się odnieść je do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki, w zamierzeniu autorów, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się zarówno podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich przedsiębiorstwach i organizacjach. Uważamy zatem, że może ona być użyteczna zarówno dla studentów wyższych szkół ekonomicznych, jak i dla wszystkich zainteresowanych współczesnym marketingiem, a także dla praktyków zawodowo zajmujących się wdrażaniem i realizacją koncepcji marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Filia Harenda
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Na okł. podtyt.: łączność satelitarna, sieci telekomunikacyjne, łączność synaptyczna, internet, intranet, technologie informacyjne - MRP, ERP, SCM.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia MBP Zakopane
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia MBP Zakopane
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 (1 egz.)
Wypożyczalnia Filia Skibówki
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia MBP Zakopane
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia MBP Zakopane
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia MBP Zakopane
Brak informacji o dostępności: sygn. 65 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
"Są książki wymagające na wstępie choćby najbardziej zwięzłych wyjaśnień, i do takich z całą pewnością należy ta właśnie. Otóż trzeba powiedzieć, że trzymasz w ręku, drogi Czytelniku, książkę, którą trudno byłoby zaliczyć do, tak obecnie popularnych, science fiction. Nie jest to powieść prezentująca mrożącą krew w żyłach akcję, walki wojowników różnych ras, kultur, mieszkańców odległych planet. Nic takiego tutaj, drogi Czytelniku, nie znajdziesz. Właściwie fantazji tu niewiele, a autor z całą świadomością starał się, by było jej możliwie jak najmniej. Autor bowiem nie fantazjował, a starał się na podstawie znanej nam rzeczywistości i wydarzeń minionych stuleci domyślać się, a może lepiej byłoby powiedzieć, przewidzieć, jak będzie wyglądał wiek XXI. I dlatego właśnie, właściwie wszystko co autor przewiduje, ma wyraźne korzenie w tym, co działo się w wieku XIX i XX. Zmiany, o jakich mowa, a przede wszystkim zmiany w postawie i w działaniu pokoleń XXI stulecia wywodzące się głównie ze zrozumienia błędów, pomyłek, a nawet głupot popełnionych przez człowieka w dwóch minionych wiekach. Autor przewiduje, że znaczna większość ludzkości błędy te dostrzegła, zrozumiała, przeanalizowała i, na ogół z powodzeniem, szukała dróg i sposobów, by ich nie powtórzyć. Oczywiście naprawa tych błędów niezbyt odległej przeszłości, położenie kresu agresji, stworzenie praw, którym mógłby się podporządkować cały świat nie może być czymś łatwym, i nie może się odbyć bez zmiany postawy, poglądów i poczynań wszystkich narodów. I dlatego właśnie przewidywania autora zawarte w tej książce nie są wcale proste i dalekie od łatwego optymizmu. Można przewidzieć, że wiek XXI generalnie uspokoi świat, ale ludzkości jeszcze nie zmieni. I to też przewiduje autor. Autor nie ma wątpliwości, że nie wszyscy się z nim zgodzą. Dlatego też nie stara się przekonywać do swoich racji, a jedynie skłonić do zastanowienia się, dyskusji nad tym, do czego właściwie zmierzamy w XXI stuleciu. Jeśli książka przyczyni się do upowszechnienia takich rozważań i dyskusji – autor uzna, że osiągnął cel, jaki sobie stawiał pisząc tę książkę, a sama książka okazała się potrzebna i pożyteczna."
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej