Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(3)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia MBP Zakopane
(2)
Wypożyczalnia Młodzieżowa MBP w Zakopanem
(3)
Wypożyczalnia Filia Skibówki
(1)
Mediateka
(1)
Czytelnia MBP Zakopane
(3)
Autor
Rosłan Katarzyna
(3)
Deutsch Stacia
(2)
Agnieszka Sobolewska
(1)
Baranowski Krzysztof (programista)
(1)
Chen Daniel Y
(1)
Deutsch Stacia. Dziewczyny Kodują
(1)
Deutsch Stacia. Dziewczyny Kodują. 1
(1)
Essinger James (1957- )
(1)
Haase Chet
(1)
Hutt Sarah
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Niemira Karolina
(1)
Pilch Piotr
(1)
Rudnicki Zbigniew (informatyk)
(1)
Saujani Reshma (1975- )
(1)
Thompson Clive (1968- )
(1)
Tsurumi Andrea
(1)
Turowski Piotr
(1)
Wiejak Urszula
(1)
Wojciechowski Adrian
(1)
Wołk-Łaniewski Jerzy (1986- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
9-13 lat
(3)
Dzieci
(3)
Programiści
(2)
6-8 lat
(1)
Analitycy danych
(1)
Dziewczęta
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Powieść amerykańska
(3436)
Powieść polska
(2801)
Powieść angielska
(1738)
Kobieta
(1727)
Literatura dziecięca polska
(1377)
Programowanie (informatyka)
(-)
Literatura polska
(1103)
Literatura młodzieżowa polska
(956)
Rodzina
(854)
Przyjaźń
(782)
Poezja polska
(767)
Pisarze polscy
(749)
Miłość
(706)
Tajemnica
(643)
Opowiadanie polskie
(633)
Pamiętniki polskie
(619)
Relacje międzyludzkie
(581)
Wojsko
(533)
Powieść francuska
(519)
Śledztwo i dochodzenie
(487)
II wojna światowa (1939-1945)
(485)
Zwierzęta
(470)
Filozofia
(440)
Życie codzienne
(423)
Wojna 1939-1945 r.
(418)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(415)
Magia
(409)
Język polski
(398)
Rodzeństwo
(382)
Polacy za granicą
(381)
Zabójstwo
(379)
Żydzi
(370)
Dziewczęta
(355)
Policjanci
(350)
Powieść młodzieżowa polska
(350)
Sekrety rodzinne
(348)
Małżeństwo
(334)
Powieść niemiecka
(322)
Literatura młodzieżowa angielska
(313)
Nastolatki
(310)
Historia
(307)
Publicystyka polska
(305)
Władcy
(302)
Alpinizm
(299)
Dzieci
(288)
Uczucia
(278)
Powieść rosyjska
(276)
Arystokracja
(270)
Literatura
(266)
Sztuka
(259)
Politycy
(257)
Teatr polski
(254)
Podróże
(249)
Kultura
(247)
Trudne sytuacje życiowe
(240)
Dziennikarze
(237)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(236)
Alpiniści
(234)
Opowiadanie dziecięce polskie
(234)
Osoby zaginione
(233)
Duchowieństwo katolickie
(231)
Dramat polski
(220)
Ludzie a zwierzęta
(220)
Nauka
(218)
Relacja romantyczna
(217)
Uprowadzenie
(212)
Psy
(211)
Lekarze
(210)
Poeci polscy
(208)
Samorealizacja
(198)
Wybory życiowe
(198)
Matki i córki
(195)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(190)
Boże Narodzenie
(189)
Przyroda
(189)
Literatura dziecięca angielska
(180)
Polityka
(178)
Poszukiwania zaginionych
(178)
Turystyka górska
(177)
Koty
(176)
Przestępczość zorganizowana
(172)
Górale
(164)
Dziecko
(163)
Góry
(162)
Uczniowie
(156)
Rody
(155)
Walka dobra ze złem
(154)
Prywatni detektywi
(152)
Wakacje
(150)
Fizyka
(149)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(149)
Kościół katolicki
(148)
Żeromski, Stefan (1864-1925)
(148)
Polityka międzynarodowa
(147)
Sztuka polska
(147)
Pisarze
(146)
Szlachta
(144)
Chrześcijaństwo
(143)
Aktorzy polscy
(142)
Chłopcy
(141)
Muzyka polska
(141)
Temat: czas
1801-1900
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Biografia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradnik
(1)
Powieść
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Reportaż
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Flutter : podstawy / Krzysztof Baranowski. - Gliwice : Helion, copyright 2024. - 232 strony : ilustracje ; 24 cm.
W książce rok wydania: 2024, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2023.
Poznaj Fluttera - narzędzie do tworzenia natywnych, wieloplatformowych aplikacji mobilnych, komputerowych i internetowych. Dzięki pracy z poświęconym mu poradnikiem opanujesz podstawy języka Dart, na którym bazuje framework Flutter. Uzbrojony w niezbędną wiedzę teoretyczną, przejdziesz do części praktycznej. Przygotujesz cztery aplikacje o różnym stopniu komplikacji - od demo po aplikację służącą do rozliczania czasu spędzonego na danym zadaniu. To pozwoli Ci poznać pełnię możliwości frameworka. Zrozumiesz też zastosowanie wzorca projektowego MVVM i sposoby pracy z logiką aplikacji. Co więcej, prześledzisz dobre praktyki w zakresie działania z widokami Flutter i architekturą oprogramowania. Wszystko po to, by stworzyć własną aplikację, która podbije serca użytkowników smartfonów na całym świecie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia MBP Zakopane
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie 2. odnosi się do oryginału. Na stronie 4. okładki także nazwa wydawcy oryginału: Pearson Addison-Wesley.
Oto drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie przewodnika po bibliotece Pandas. Dzięki tej przystępnej książce nauczysz się w pełni korzystać z możliwości oferowanych przez bibliotekę, nawet jeśli dopiero zaczynasz przygodę z analizą danych w Pythonie. Naukę rozpoczniesz z użyciem rzeczywistego zbioru danych, aby wkrótce rozwiązywać złożone problemy danologii, takie jak obsługa brakujących danych, stosowanie regularyzacji czy też używanie metod nienadzorowanego uczenia maszynowego do odnajdywania podstawowej struktury w zbiorze danych. Pracę z poszczególnymi zagadnieniami ułatwia to, że zostały one zilustrowane prostymi, ale praktycznymi przykładami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia MBP Zakopane
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dziewczyny Kodują / Stacia Deutsch ; 1)
Tytuł oryginału: The friendship code.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Młodzieżowa MBP w Zakopanem
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/PO (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dziewczyny Kodują / Stacia Deutsch ; 2)
Tytuł oryginalny cyklu: Girls who code. Na grzbiecie wyłącznie tytuł cyklu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Młodzieżowa MBP w Zakopanem
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/PO (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Niezwykła biografia Ady Lovelace. Pierwszy program komputerowy napisała kobieta!.
Gdyby dwa wieki temu pomysł Ady Lovelace został uznany za genialne odkrycie, a nie szaleńczy wymysł kobiety, era komputerów mogłaby się rozpocząć już wtedy. W XIX-wiecznej Anglii, w cieniu skandalu wokół kazirodczego związku lorda Byrona, rozwija się niebywały talent jego córki. W czasach, w których przywilej edukacji nie przysługuje kobietom, nikt się nie spodziewa, że odkrycie Ady może zmienić świat. Napisany przez nią algorytm to nic innego jak pierwszy program komputerowy. Dlaczego nie zyskał wówczas zasłużonego rozgłosu? Czy przyjaźń Ady Lovelace i Charlesa Babbage’a, u boku którego rozwija swoje zainteresowania, zostanie wystawiona na próbę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia MBP Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Androidy : zespół, który stworzył system operacyjny Android / Chet Haase ; przekład: Krzysztof Krzyżanowski. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 392 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Na okładce także nazwa wydawcy oryginału: No starch press. W książce także ISBN oryginału.
W tej książce znajdziesz fascynującą historię Androida, opowiedzianą przez jej bohaterów. Dowiesz się, skąd się wziął pomysł na system operacyjny dla urządzeń mobilnych, kim byli ludzie, którzy zaczęli nad nim pracę, jak powstawał zespół i jakie trudności trzeba było pokonać, aby móc rzucić wyzwanie branży pełnej dużych graczy o mocnej pozycji. Przekonasz się, że warto ocalić od zapomnienia dzieje sprzed premiery wersji 1.0 Androida i poznasz jego późniejsze ― równie fascynujące ― losy. Przeczytasz tu wypowiedzi najważniejszych dla tego projektu ludzi, dzięki którym możliwe było osiągnięcie oszałamiającego sukcesu Androida. To bardzo ciekawa opowieść, napisana z poczuciem humoru, przystępnym językiem (niezbędne słownictwo specjalistyczne zostało wyjaśnione). W efekcie powstała zajmująca i przyjemna w lekturze książka, którą docenią zarówno osoby interesujące się technologią, jak i pasjonaci niezwykłych historii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Brak informacji o dostępności: sygn. 929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia MBP Zakopane
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Młodzieżowa MBP w Zakopanem
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004.43 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programiści, koderzy, specjaliści IT. Jak ich praca oddziałuje na nasze życie? Czy stereotyp zamkniętego w sobie nerda w grubych okularach jest prawdziwy? Dlaczego tak mało jest w tej grupie kobiet, choć na początku to one zdominowały tę dziedzinę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia MBP Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie z Minecraftem dla dzieci : poziom podstawowy / Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski. - Wydanie III. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 229, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Seria Komputrilo Edu)
Fenomen gry Minecraft nie przestaje zadziwiać. Od wielu lat produkcja spod znaku Mojang Studios utrzymuje się na szczycie najlepiej sprzedających się gier wideo w historii. Minecraft to jednak znacznie więcej niż gra - w jego świecie powstają całe miasta, biblioteki, odwzorowywane są dzieła sztuki. Ma także duże walory edukacyjne. Nic bowiem nie stoi na przeszkodzie, aby z Minecraftem uczyć się programowania. Poprzez połączenie nauki i zabawy gra pomaga najmłodszym stawiać pierwsze kroki w tworzeniu oprogramowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Filia Skibówki
Brak informacji o dostępności: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej