Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(16)
Forma i typ
Książki
(14)
Proza
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Filmy i seriale
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia MBP Zakopane
(3)
Wypożyczalnia Młodzieżowa MBP w Zakopanem
(5)
Wypożyczalnia Filia Olcza
(1)
Wypożyczalnia Filia Skibówki
(1)
Wypożyczalnia Filia Harenda
(1)
Mediateka
(5)
Czytelnia MBP Zakopane
(1)
Autor
Berlanti Greg (1972- )
(2)
Hikiert Anna
(2)
Kolbrenner Adam
(2)
Levy Shawn (1968- )
(2)
Lieberman Matt
(2)
Monster Sfé R
(2)
Reynolds Ryan (1976- )
(2)
Ambudkar Utkarsh (1983- )
(1)
Banaszyk Krzysztof (1970- )
(1)
Bartkiewicz Marcin
(1)
Beck Christophe (1972- )
(1)
Borkowski Tomasz (1978- )
(1)
Ciołkosz Paweł (1982- )
(1)
Comer Jodie (1993- )
(1)
Graley Sarah
(1)
Gudsnuk Kristen
(1)
Górniak Mateusz (1996- )
(1)
Hamilton Ross
(1)
Hill Nathan. Autor
(1)
Howery Lil Rel (1979- )
(1)
Hycnar Jędrzej (1997- )
(1)
Jakubowicz Ewa (1990- )
(1)
Jankowski Andrzej (anglista)
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jones Darran
(1)
Jordan Penny (1946-2011)
(1)
Jordan Penny (1946-2011). Mistrzyni romansu
(1)
Kardaras Nicholas (1964- )
(1)
Keery Joe (1992- )
(1)
Kiuru Iwona
(1)
Kozłowski Jerzy (1969- )
(1)
Liu Cixin (1963- )
(1)
Liu Cixin (1963- ) Wspomnienie o przeszłości Ziemi
(1)
Majewska Małgorzata (pedagog)
(1)
McFerran Damien
(1)
Mirska Julita
(1)
Niemira Karolina
(1)
Nowosielski Bartłomiej (1979- )
(1)
Parvela Timo (1964- )
(1)
Penn Zak (1968- )
(1)
Piersa Krzysztof
(1)
Pitkänen Pasi
(1)
Piwowarczyk Karolina
(1)
Purenins Stef
(1)
Ribbits Sam
(1)
Richmond George
(1)
Romero John (1967- )
(1)
Sapiński Maciej
(1)
Saralidze Otar (1990- )
(1)
Schechter Sarah
(1)
Schechter Sarah (1976- )
(1)
Sleep Drew
(1)
Sortland Bjorn
(1)
Terzian Rachel
(1)
Thorpe Nick
(1)
Waititi Taika (1975- )
(1)
Wells Jon
(1)
Whittle Nakata
(1)
Wiejak Urszula
(1)
Wojciechowski Adrian
(1)
Włodarz Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(14)
angielski
(2)
Odbiorca
9-13 lat
(4)
Młodzież
(3)
14-17 lat
(2)
Dzieci
(2)
6-8 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Film amerykański
(2)
Film kanadyjski
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura chińska
(1)
Literatura fińska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(3436)
Powieść polska
(2801)
Powieść angielska
(1738)
Kobieta
(1727)
Literatura dziecięca polska
(1377)
Gry komputerowe
(-)
Literatura polska
(1103)
Literatura młodzieżowa polska
(956)
Rodzina
(854)
Przyjaźń
(782)
Poezja polska
(767)
Pisarze polscy
(749)
Miłość
(706)
Tajemnica
(643)
Opowiadanie polskie
(633)
Pamiętniki polskie
(619)
Relacje międzyludzkie
(581)
Wojsko
(533)
Powieść francuska
(519)
Śledztwo i dochodzenie
(487)
II wojna światowa (1939-1945)
(485)
Zwierzęta
(470)
Filozofia
(440)
Życie codzienne
(423)
Wojna 1939-1945 r.
(418)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(415)
Magia
(409)
Język polski
(398)
Rodzeństwo
(382)
Polacy za granicą
(381)
Zabójstwo
(379)
Żydzi
(370)
Dziewczęta
(355)
Policjanci
(350)
Powieść młodzieżowa polska
(350)
Sekrety rodzinne
(348)
Małżeństwo
(334)
Powieść niemiecka
(322)
Literatura młodzieżowa angielska
(313)
Nastolatki
(310)
Historia
(307)
Publicystyka polska
(305)
Władcy
(302)
Alpinizm
(299)
Dzieci
(288)
Uczucia
(278)
Powieść rosyjska
(276)
Arystokracja
(270)
Literatura
(266)
Sztuka
(259)
Politycy
(257)
Teatr polski
(254)
Podróże
(249)
Kultura
(247)
Trudne sytuacje życiowe
(240)
Dziennikarze
(237)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(236)
Alpiniści
(234)
Opowiadanie dziecięce polskie
(234)
Osoby zaginione
(233)
Duchowieństwo katolickie
(231)
Dramat polski
(220)
Ludzie a zwierzęta
(220)
Nauka
(218)
Relacja romantyczna
(217)
Uprowadzenie
(212)
Psy
(211)
Lekarze
(210)
Poeci polscy
(208)
Samorealizacja
(198)
Wybory życiowe
(198)
Matki i córki
(195)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(190)
Boże Narodzenie
(189)
Przyroda
(189)
Literatura dziecięca angielska
(180)
Polityka
(178)
Poszukiwania zaginionych
(178)
Turystyka górska
(177)
Koty
(176)
Przestępczość zorganizowana
(172)
Górale
(164)
Dziecko
(163)
Góry
(162)
Uczniowie
(156)
Rody
(155)
Walka dobra ze złem
(154)
Prywatni detektywi
(152)
Wakacje
(150)
Fizyka
(149)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(149)
Kościół katolicki
(148)
Żeromski, Stefan (1864-1925)
(148)
Polityka międzynarodowa
(147)
Sztuka polska
(147)
Pisarze
(146)
Szlachta
(144)
Chrześcijaństwo
(143)
Aktorzy polscy
(142)
Chłopcy
(141)
Muzyka polska
(141)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Chicago (Stany Zjednoczone)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Fantastyka
(4)
Powieść
(4)
Science fiction
(4)
Komiks
(3)
Fantasy
(2)
Film akcji
(2)
Film fabularny
(2)
Film przygodowy
(2)
Komedia
(2)
Opracowanie
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Autobiografia
(1)
Poradnik
(1)
Poradnik dla rodziców
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Romans
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Edukacja i pedagogika
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Trash Story / Mateusz Górniak. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Ha!art, 2022. - 117, [3] strony ; 20 cm.
(Seria Prozatorska)
Historia w "Trash Story" rozpoczyna się z punktu widzenia chłopaka z małego miasteczka na Śląsku o swojskim imieniu Mati. Postanawia on wyjść poza schematy snucia opowieści z pierwszoosobowej perspektywy. Narracja podlega więc ciągłym zmianom i trzyma użytkownika na skraju absurdu. Wątek przechwytują kolejno przedmioty, śmieci, postaci z filmowych konwencji i kreskówek. Krowa żegna się z Kurczakiem, Toster snuje opowieść o dojrzewaniu, a Walduś Kiepski teoretyzuje na temat Wielkiego Wybuchu. W tle przewijają się sytuacje, które codziennie dotykają nasze społeczeństwo, a rozdmuchane do absurdalnych form przybierają postać, z której można się w końcu pośmiać. Fikcja literacka w "Trash Story" to nie dzieło dla każdego. Wywrotowy humor, błyskotliwe przechwycenia kulturowe i nasza polska rzeczywistość, którą tak lubimy oglądać w krzywym zwierciadle, mogą mieć jednak właściwości lecznicze. Czasem warto zmienić perspektywę, by to, co boli, ukazało swoją absurdalną stronę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia MBP Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 P (1 egz.)
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 2122)
(Minecraft)
Na stronie tytułowej: Mojang. Na okładce: Mojang wydanie oficjalne.
Na stronie tytułowej nazwa wydawcy oryginału: Dark Horse Books.
Druga część przygód z serii "Minecraft: Na pastwę mobów" na podstawie popularnej gry komputerowej. Po ocaleniu swojego mentora, pożartego przez withera, łowcy potworów Cahira i Orion wyruszają na wyprawę, aby rozwiązać tajemnicę ciążącej na ich przyjaciółce klątwy, która powoduje, że dziewczynka przyciąga moby jak magnes. Aby znaleźć lekarstwo na przypadłość Atrii, muszą odnaleźć dawną rywalkę Senana. Okazuje się jednak, że sprawy wyglądają inaczej, niż mogłoby się zdawać. Chociaż wielka rezydencja i kocia fontanna wielkiej magini są wyjątkowo urocze, jej lochy skrywają mroczny sekret – miażdżarkę mobów! A podczas wizyty w mieście dzielne bliźnięta zapoczątkują lawinę wydarzeń, która doprowadzi do zombie apokalipsy. Czy uda im się ocalić miasto i jego pechowych mieszkańców? [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Młodzieżowa MBP w Zakopanem
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Samuel ze wszystkimi szczegółami zapamiętał dzień, w którym opuściła go matka. Podobnie jak noc, kiedy pocałował ukochaną, i popołudnie nad stawem w lesie, gdzie ostatni raz widział najlepszego przyjaciela. Wszyscy oni nagle zniknęli z jego życia. Choć Samuel ukrył się w wirtualnym świecie Elflandii, by tam zabijać potwory, ani przez chwilę nie przestał myśleć o tych, których utracił. Gdy po latach wyruszy w podróż, by odkryć prawdę o swojej rodzinie, przekona się, że jego dotychczasowe życie było ulotną grą pozorów. Przyszedł czas, by zmierzyć się z niksami, o których opowiadała mu matka. Niksy to demony, które oszałamiają i uwodzą, wciągają do swojego świata i nie pozwalają o sobie zapomnieć. Każdy widzi je inaczej. Niksa to ktoś, kogo kochałeś, ale nie potrafiłeś przy sobie zatrzymać, albo coś nieuchwytnego, czego szukasz przez całe życie, o czym marzysz, choć jest nieosiągalne. Każdy ma swoją niksę. Nathan Hill z maestrią łączy skandynawską mitologię ze światem gier komputerowych, zderza chicagowskie zamieszki z 1968 roku z ponadczasową miłością, tworząc wielowymiarowy obraz świata przenikniętego autentycznymi emocjami. Od tej powieści nie sposób się oderwać. [lubmyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Filia Harenda
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Mistrzyni romansu / Penny Jordan ; 49)
Poprzednie wydanie pt.: Prawdziwy diament.
Cassie ma wybitne zdolności matematyczne i bogatą wyobraźnię. Po sporym sukcesie w roli projektantki komputerowych, otwiera świetnie prosperującą firmę. Jednak dwóch konkurentów z branży próbuje przejąć jej biznes. Cassie usiłuje zrobić wszystko, by zachować zawodową niezależność. Lecz gdy pada zaskakująca oferta, podejmuje ryzykowną decyzję i rozpoczyna podwójną grę...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia MBP Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 O/R (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia MBP Zakopane
Brak informacji o dostępności: sygn. 159 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problem trzech ciał / Cixin Liu ; przełożył Andrzej Jankowski. - Wydanie I (dodruk). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2024. - 452, [4] strony ; 21 cm.
(Wspomnienie o przeszłości Ziemi / Cixin Liu ; 1)
Kontynuowany w: Ciemny las
Stanowi pierwszy tom trylogii: Wspomnienie o przeszłości Ziemi. Tom 1 pt.: Problem trzech ciał, tom 2 pt.: Ciemny las, tom 3 pt.: Koniec śmierci.
Na górze okładki: Oszałamiający rozmachem chiński bestseller, który stał się wydawniczym fenomenem w USA.
Na okładce: Nagroda Hugo dla najlepszej powieści 2015 r.
Podczas rewolucji kulturalnej w Chinach tajna baza wojskowa Czerwony Brzeg wysyła sygnały w kosmos w poszukiwaniu inteligentnego życia pozaziemskiego. Do prac zostaje włączona Ye Wenjie, córka wybitnego fizyka zamordowanego przez czerwonogwardzistów, i dzięki niej badacze w końcu nawiązują kontakt z obcą cywilizacją stojącą u progu zagłady. W XXI wieku naukowiec Wang Miao zostaje członkiem komisji badającej przyczyny serii samobójstw czołowych fizyków. W wyniku prywatnego dochodzenia natyka się na tajemniczą grę wirtualną o nazwie „Trzy ciała”, której celem jest uratowanie mieszkańców planety zagrożonej oddziaływaniem grawitacyjnym trzech słońc. Niebawem odkrywa, że świat tej gry wcale nie jest fikcją...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Brak informacji o dostępności: sygn. 83-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziecko na cyfrowym odwyku : jak bez krzyku oderwać dziecko od komputera i smartfona / Małgorzata Majewska. - Wydanie I. - Bielsko-Biała : Dragon, copyright 2022. - 220, [4] strony : ilustracje ; 22 cm.
Czy masz wrażenie, że twoje dziecko nie odrywa nosa od komputera? A kiedy już to zrobi, nie rozstaje się ze smartfonem? Próbujesz odciągnąć je od ekranu, ale każda próba kończy się awanturą, która i tak niczego nie zmienia? Obawiasz się, że to uzależnienie i chcesz w końcu coś z tym zrobić? Ten poradnik pomoże ci odzyskać kontrolę nad tym, ile czasu twoje dziecko spędza w sieci. Dowiesz się, jak rozmawiać z dzieckiem o zagrożeniach wynikających z przebywania w przestrzeni wirtualnej, tak byście obydwoje byli po tej samej stronie. Odbudujesz z nim kontakt i nauczysz się, jak zachować równowagę pomiędzy czasem online i offline. Autorka podczas 17 lat pracy w cyfrowych mediach poznała od podszewki świat reklamy i mechanizmy działania firm digitalowych. Przeszła drogę cyfrowego odwyku z własną rodziną. Dziś pomaga innym uniknąć pułapek uzależnienia od internetu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia MBP Zakopane
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minecraft : Tom 3 / Sfé R. Monster ; przekład Anna Hikiert-Bereza. - Warszawa : Egmont Polska, 2021. - 85, [3] strony : ilustracje ; 26 cm.
Candace, Evan, Grace, Tobi i Tyler przeżywają liczne przygody w Świecie Podstawowym. Pewnego dnia trafiają na tajemniczy uszkodzony portal. Przenosi on ich do dziwnego i cudownego zakątka Netheru, którego wcześniej nie znali. W jego eksplorowaniu ma im pomóc ich specjalistka od Netheru, Grace. Jednak w obliczu nowych zagrożeń Grace odkrywa, że brzemię wiary, jaką pokładają w niej jej przyjaciele, zanadto ją przytłacza. Gracze trafiają do niesamowitego bastionu, w którym na każdym kroku czają się nowe zagrożenia… ale tym razem muszą im stawić czoła bez pomocy swojej ekspertki. Wygląda jednak na to, że aby poradzić sobie z nowymi zagrożeniami, przyjaciele będą musieli ponownie połączyć siły… Scenariusz wyszedł spod pióra Sfé R. Monster („Eth’s Skin”), a rysunki przygotowała Sarah Graley („Glitch”, „Donut the Destroyer”).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Młodzieżowa MBP w Zakopanem
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; 1781. Minecraft)
Komiks dla wielbicieli Minecrafta. Tyler to chłopiec, jakich wielu, jego życie zmienia się jednak, gdy wraz z rodziną przeprowadza się do nowego miasta. Na szczęście ma grupę zaufanych przyjaciół, którzy zawsze czekają na niego w świecie Minecrafta! Wspólnie z Evanem, Candace, Tobim i Grace przeżywają niezliczone przygody w Świecie Podstawowym. Tym razem postanawiają sprawdzić swoje siły w ostatecznym wyzwaniu, jakim jest… stawienie czoła straszliwemu Smokowi Kresu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Młodzieżowa MBP w Zakopanem
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Klimat na Ziemi się zmienia, zniszczona i przeludniona planeta nie zdoła wyżywić swoich mieszkańców. Ludzkości grozi zagłada.Nastolatki na całym świecie grają w arcytrudną grę komputerową Kepler62. Trzynastoletni Ari i jego młodszy brat zdobywają grę.podejmują wyzwanie i rozpoczyna się wyscig z czasem.Czy uda im się przejść na najwyższy poziom? I czy nagroda okaże się warta wysiłku?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Młodzieżowa MBP w Zakopanem
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/PF (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komputerowy ćpun / Krzysztof Piersa. - Warszawa : Muza, 2018. - 254 s. ; 20 cm.
(Drogowskazy)
Na okładce: "Mogłem przegrać całe życie".
Psycholodzy od dawna biją na alarm, że uzależnienie od grania może wywołać poważne zaburzenia psychiczne, takie jak agresja, wyobcowanie ze środowiska, depresja, a także doprowadzić do licznych dolegliwości fizycznych. Co ma więc zrobić rodzic, gdy z pokoju dziecka kolejną godzinę dobiega klikanie myszką, a kiedy tam wchodzi, widzi tylko plecy latorośli zgarbione nad klawiaturą? Przeczytać tę książkę. I dać ją do przeczytania swojemu uzależnionemu dziecku. Jej autor, Krzysztof Piersa nie jest psychologiem, czy pedagogiem. Jest praktykiem. Młodym człowiekiem, który od piątego roku życia nałogowo grał w gry. I tak przez dwadzieścia lat… Aż się zorientował, że w ten sposób może tylko przegrać swoje życie; dosłownie i w przenośni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Filia Olcza
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159 (1 egz.)
Film
DVD
W koszyku
Free guy [Film] / produced by Ryan Reynolds, Shawn Levy, Sarah Schechter, Greg Berlanti, Adam Kolbrenner ; directed by Shawn Levy ; screenplay by Matt Lieberman and Zak Penn. - Wersja polska / reżyseria paweł Ciołkosz, Maciej Sapiński. - Warszawa : Galapagos, [2022]. - 1 dysk optyczny (DVD) (110 min) : dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm.
Opis z napisów tytułowych i innych napisów tekstowych.
Przepełniona akcją, wybuchowa komedia z Ryanem Reynoldsem w roli urzędnika bankowego, który odkrywa, że jest drugoplanową postacią w grze komputerowej. Postanawia więc zostać bohaterem historii… którą sam tworzy! Reżyserem tego przezabawnego filmu jest Shawn Levy, a w pozostałych rolach występują: Jodie Comer, Lil Rel Howery i Taika Waititi. [galapagos.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F/F (1 egz.)
Film
Blu-ray
W koszyku
Rok wydania na podstawie katalogu wydawcy.
Przepełniona akcją, wybuchowa komedia z Ryanem Reynoldsem w roli urzędnika bankowego, który odkrywa, że jest drugoplanową postacią w grze komputerowej. Postanawia więc zostać bohaterem historii… którą sam tworzy! Reżyserem tego przezabawnego filmu jest Shawn Levy, a w pozostałych rolach występują: Jodie Comer, Lil Rel Howery i Taika Waititi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
John Romero, pierwsza prawdziwie rockowa gwiazda świata gier, jest współtwórcą DOOMa, Quake’a i Wolfensteina 3-D, jednych z najważniejszych gier wideo w historii. Uważany za ojca chrzestnego gatunku strzelanin z perspektywy pierwszej osoby, który dominuje do dziś, zajmuje szczególne miejsce w dziejach branży. W książce DOOM Guy. Życie w pierwszej osobie Romero po raz pierwszy opowiada o trudnym dzieciństwie i bogatej karierze, począwszy od wysyłania gier na Apple II do magazynów komputerowych i wynoszenia komputerów z pracy tylnymi drzwiami, by programować po nocach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Brak informacji o dostępności: sygn. 795 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie z Minecraftem dla dzieci : poziom podstawowy / Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski. - Wydanie III. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 229, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Seria Komputrilo Edu)
Fenomen gry Minecraft nie przestaje zadziwiać. Od wielu lat produkcja spod znaku Mojang Studios utrzymuje się na szczycie najlepiej sprzedających się gier wideo w historii. Minecraft to jednak znacznie więcej niż gra - w jego świecie powstają całe miasta, biblioteki, odwzorowywane są dzieła sztuki. Ma także duże walory edukacyjne. Nic bowiem nie stoi na przeszkodzie, aby z Minecraftem uczyć się programowania. Poprzez połączenie nauki i zabawy gra pomaga najmłodszym stawiać pierwsze kroki w tworzeniu oprogramowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Filia Skibówki
Brak informacji o dostępności: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Kompletny przewodnik po najbardziej ikonicznej postaci z gier. Wywiady, omówienie wszystkich klasyków, obszerne artykuły.
„Kiedy Shigeru Miyamoto wymyślił postać Jumpmana dla swojej nowej plaformówki Donkey Kong, zapewne nie zdawał sobie sprawy, że właśnie stworzył najbardziej rozpoznawalną postać gry wszystkich czasów. Jednak tak właśnie się stało i kiedy niedługo później postać zmieniła imię na Mario - przy okazji zmienił się też zawód (rozpoczęła życie jako cieśla), narodziła się absolutna gwiazda wśród maskotek. Inaczej niż jego największy konkurent Sonic, Mario rzadko grał w bylejakich platformówkach i choć nie był odporny na dziwnego indyka (Mario Is Missmg, to o tobie), jego podstawowe przygody zawsze były uznawane za jedne z najlepszych w ogóle. Każdy pamięta pierwszy raz, gdy okazało się, że właśnie ratowana księżniczka znajdowała się w zupełnie innym zamku albo swoje pierwsze starcie z Łucznikiem. Pamiętamy piorunujący efekt trójwymiarowego Mario w Super Mano 64 albo chwilę, gdy przedzieraliśmy się przez tęczową drogę Super Mario Kart. Nawet jeśli ktoś nie jest tak wielkim fanem Mario, jak my, nie może zaprzeczyć, że miał on kolosalny wpływ na całą branżę gier".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Młodzieżowa MBP w Zakopanem
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 795 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej