Marlowe Gary
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Muzyka
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Mediateka
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2477)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(794)
Kowalska Dorota
(656)
Kochanowski Jan
(490)
Marlowe Gary
(-)
Konopnicka Maria
(425)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(407)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(368)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(361)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(286)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(276)
Trzeciak Weronika
(262)
Krasicki Ignacy
(251)
Boy-Żeleński Tadeusz
(246)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(245)
Leśmian Bolesław
(244)
Prus Bolesław (1847-1912)
(233)
Słowacki Juliusz
(233)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Christie Agatha (1890-1976)
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(176)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(167)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(162)
Jachowicz Stanisław
(161)
Shakespeare William (1564-1616)
(160)
Praca zbiorowa
(159)
Kraszewski Józef Ignacy
(152)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(151)
Fabianowska Małgorzata
(147)
Roberts Nora (1950- )
(145)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(142)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(142)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Prus Bolesław
(139)
Lech Justyna
(138)
Szulc Andrzej
(137)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Staff Leopold (1878-1957)
(134)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(131)
Rolando Bianka
(131)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(129)
King Stephen (1947- )
(128)
Mróz Remigiusz (1987- )
(127)
Lange Antoni
(126)
Kasprowicz Jan (1860-1926)
(121)
Tuwim Julian (1894-1953)
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Pigoń Stanisław (1885-1968)
(112)
Lem Stanisław (1921-2006)
(110)
Chotomska Wanda (1929- )
(109)
Conrad Joseph (1857-1924)
(109)
Polkowski Andrzej
(109)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(107)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(98)
Mazan Maciejka
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(96)
Cieślik Donata
(95)
Gomulicki Wiktor
(95)
Parandowski Jan (1895-1978)
(95)
Tetmajer Kazimierz Przerwa (1865-1940)
(93)
Siemianowski Roch (1950- )
(92)
Asnyk Adam
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Uniechowski Antoni (1903-1976)
(88)
Krasiński Zygmunt (1812-1859)
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Sienkiewicz Henryk
(87)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(87)
Domańska Joanna (1970- )
(86)
Spirydowicz Ewa
(86)
Webb Holly
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(83)
Zarawska Patrycja
(83)
Coben Harlan (1962- )
(82)
Wilusz Tomasz
(82)
Dickens Charles (1812-1870)
(81)
Kasprowicz Jan
(81)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(81)
Sekuła Elżbieta
(81)
Szelburg-Zarembina Ewa (1899-1986)
(81)
Dehnel Tadeusz Jan (1906-1974)
(80)
Steel Danielle (1948- )
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
nieokreślony
(1)
Gatunek
Muzyka filmowa
(1)
Muzyka instrumentalna
(1)
Muzyka na orkiestrę
(1)
Muzyka rozrywkowa
(1)
Muzyka użytkowa
(1)
Pieśń i piosenka
(1)
1 wynik Filtruj
Muzyka
CD
W koszyku
Oficjalna ścieżka dźwiękowa do filmu „Everything Will Change”.
Gary Marlowe zaczął grać na fortepianie w wieku czterech lat, stał się cudownym dzieckiem syntezatorów i cenionym "synth god", dzielił scenę z Iggy Popem i The Ramones, stał się autorem przebojów nr 1 i producentem zdobywającym złote płyty. Jest oficjalnym artystą Steinwaya i zdobył wiele międzynarodowych nagród za swoje partytury filmowe, które łączą syntezatory, fortepian, elektronikę i orkiestrę, aby stworzyć nieoczekiwane, pięknie ludzkie światy dźwiękowe. Marlowe trafił na "Everything Will Change" prawdopodobnie przez przeznaczenie. Znalazł w sieci fragment streszczenia, był całkowicie zafascynowany pomysłem, by opowiedzieć politycznie istotną historię o naszych czasach z perspektywy przyszłości i udało mu się namierzyć reżysera, który to napisał. Kiedy Marten Persiel i Gary Marlowe spotkali się po raz pierwszy, nosili niemal identyczne kapelusze i okazało się, że obaj są kochającymi naturę surferami. Wielkie uśmiechy. Przejdźmy do studia nagraniowego Ultra Violet Recording, położonego w Alpach. Z dala od szalejących tłumów, kompozytor i reżyser najpierw jeździli razem na snowboardzie, a potem stworzyli muzyczną koncepcję filmu. Jaki jest dźwięk przyszłości? Pomysł polegał na zbudowaniu świata dźwięków w oparciu o ogromną kolekcję bardzo rzadkich syntezatorów i organów elektrycznych Marlowe'a z lat 60-tych i 70-tych, aby wnieść do filmu analogowy, dziwnie znajomy element, kształtując świat, który jest nowy, odważny i futurystyczny, ale pozostaje ciepły i emocjonalny, stworzony przez ludzi. Ten ludzki element jest częścią ogólnego nawyku Marlowe a, by grać i nagrywać wszystko na żywo. Nawet reżyser był zaskoczony, gdy zobaczył go grającego ręcznie ultraszybkie sekwencje i arpeggia, które normalnie zostałyby zaprogramowane w komputerze. To radykalne posunięcie naprawdę pomogło w opowiedzeniu historii. "Lubię wykorzystywać swoje własne, osobiste wady i niedoskonałości, aby słuchacze mieli poczucie, że moją muzykę gra człowiek, a nie maszyna" - mówi kompozytor. Wybór instrumentów był kluczowy dla podniesienia ogólnego wrażenia z filmu. W filmie pojawiły się niemal mityczne organy, takie jak Farfisa Compact Duo Deluxe (używana niegdyś we wczesnym Pink Floyd) czy Philicorda, oba wyprodukowane w 1967 roku, a także ikony syntezatorów vintage, jak Minimoog, Arp Solina czy monstrualny Oberheim OB-8. Aby wspomóc narrację, Gary Marlowe zintegrował nową estetykę dźwiękową w dramaturgii muzycznej filmu, korzystając z pomocy zespołów badawczych takich producentów jak Arturia we Francji, czy Modal Electronics z Bristolu, którzy dostarczyli artyście zupełnie nowe instrumenty, aby stworzyć hipnotyzujące dźwięki, których żadna publiczność nigdy wcześniej nie słyszała. Aby zmaksymalizować jakość akustyczną, Marlowe wezwał jednego ze swoich ulubionych inżynierów miksujących, aby wspólnie sfinalizować partyturę. Hans-Martin "HM" Buff, dawniej osobisty inżynier Prince'a, ponownie dołączył do kompozytora, aby starannie zmiksować wszystkie te cudowne, delikatne lub grzmiące dźwięki w ekscytujący muzyczny krajobraz. Pejzaż kruchej przyszłości, której zdefiniowanie jest wciąż w naszych rękach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MFT (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej