Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(48)
IBUK Libra
(11)
Forma i typ
Książki
(34)
Proza
(27)
Audiobooki
(12)
E-booki
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Filmy i seriale
(2)
Dostępność
dostępne
(33)
wypożyczone
(12)
nieokreślona
(9)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Wypożyczalnia MBP Zakopane
(20)
Wypożyczalnia Młodzieżowa MBP w Zakopanem
(2)
Wypożyczalnia Filia Olcza
(4)
Wypożyczalnia Filia Skibówki
(7)
Wypożyczalnia Filia Harenda
(3)
Mediateka
(12)
Czytelnia MBP Zakopane
(11)
Autor
Moss Marcel
(4)
Mróz Remigiusz (1987- )
(3)
Berry Lucinda
(2)
Cichawa Paweł
(2)
Cieślik Donata
(2)
Cribb Victoria
(2)
Kosior Filip (1992- )
(2)
Pawlik Elżbieta (filolog)
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Szamałek Jakub (1986- )
(2)
Witkiewicz Magdalena (1976- )
(2)
Więdłocha Agnieszka (1986- )
(2)
Wójcik Kinga (1994- )
(2)
Yrsa Sigurðardóttir (1963- )
(2)
Angwin Julia
(1)
Biel Konrad (1980- )
(1)
Bigoszewska Maria (1951- )
(1)
Bobrowski Szymon (1972- )
(1)
Borowski Mateusz
(1)
Breszka Laura (1988- )
(1)
Brunstrøm Thomas (1977- )
(1)
Carter Chris (1965- )
(1)
Chiusi Fabio
(1)
Chomiak-Orsa Iwona
(1)
Christoffersen Thorbjørn (1978- )
(1)
Cook Robin (1940- )
(1)
Cymbrykiewicz Joanna (1976- )
(1)
Domańska Joanna (1970- )
(1)
Dziedzic Olga (1986- )
(1)
Estevez Emilio (1962- )
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Fisher Max
(1)
Gasper Dorota
(1)
Ginalski Robert
(1)
Giżyńska Monika
(1)
Gleason Paul (1944- )
(1)
Gosztyła Krzysztof (1956- )
(1)
Grabowski Piotr (1968- )
(1)
Gretkowska Manuela (1964- )
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Guzowski Rafał
(1)
Hall Anthony Michael (1968- )
(1)
Hansen Anders (1974- )
(1)
Hatalska Natalia
(1)
Holtz Paulina (1977- )
(1)
Hughes John (1950-2009)
(1)
Jacaszek Michał (1972- )
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jurgenson Nathan
(1)
Kardaras Nicholas (1964- )
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kieres Tomasz
(1)
Kluczyk Aleksandra
(1)
Kluza Mikołaj
(1)
Koman Jacek (1956- )
(1)
Komasa Jan (1981- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krause-Kjær Niels (1963- )
(1)
Krawczyk Michał (1994- )
(1)
Krawiec Zofia
(1)
Kreft Jan
(1)
Kukuła Katarzyna (aktorka)
(1)
Kulesza Agata (1971- )
(1)
Leksy Karina
(1)
Lesień-Głowacki Michał (1974- )
(1)
Lewińska Małgorzata (1971- )
(1)
Lovett John N
(1)
Lupa-Wójcik Iwona
(1)
Majewska Małgorzata (pedagog)
(1)
Marcinów Mira (1985- )
(1)
McStay Andrew
(1)
Moonset Maria
(1)
Mrozowski Maciej
(1)
Mróz Remigiusz (1987- ). Seria z Joanną Chyłką
(1)
Musiałowski Maciej
(1)
Nelson Judd (1959-)
(1)
Niedźwiedzka Marta
(1)
Omer Mike (1979- )
(1)
Omer Mike (1979- ) Tajemnice Glenmore Park
(1)
Ossowska-Salamonowicz Dobrochna
(1)
Pacewicz Mateusz
(1)
Pawełoszek Ilona
(1)
Piersa Krzysztof
(1)
Pispers Ralf
(1)
Pochłódka-Wątorek Anna
(1)
Pospiszyl Michał (1987- )
(1)
Pryciak Agata
(1)
Ringwald Molly (1968- )
(1)
Rode Joanna
(1)
Rogala Małgorzata
(1)
Rogoza-Biel Mirella
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Sheedy Ally (1962- )
(1)
Sobczak Mikołaj (1989- )
(1)
Socha Natasza (1973- )
(1)
Staśko Maja (1990- )
(1)
Stenka Danuta (1961- )
(1)
Stuhr Maciej (1975- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(39)
2010 - 2019
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(44)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(59)
Język
polski
(57)
angielski
(1)
niemiecki
(1)
Odbiorca
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(16)
Literatura amerykańska
(4)
Literatura angielska
(2)
Literatura duńska
(2)
Literatura islandzka
(2)
Film amerykański
(1)
Film polski
(1)
Literatura izraelska
(1)
Temat
Media społecznościowe
(47)
Nastolatki
(8)
Internet
(6)
Kobieta
(5)
Seryjni zabójcy
(5)
Mowa nienawiści
(4)
Młodzież
(4)
Policjanci
(4)
Dzieci
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Rzeczywistość wirtualna
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Tajemnica
(3)
Uprowadzenie
(3)
Uzależnienie od Internetu
(3)
Śledztwo i dochodzenie
(3)
Aktorzy
(2)
Analiza danych
(2)
Dezinformacja
(2)
Dziewictwo
(2)
Google
(2)
Gry komputerowe
(2)
Hakerzy
(2)
Julita Wójcicka (postać fikcyjna)
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Lena Rudnicka (postać fikcyjna)
(2)
Marketing
(2)
Miłość
(2)
Molestowanie seksualne
(2)
Ofiary gwałtu
(2)
Osoby zaginione
(2)
Pranie mózgu
(2)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(2)
Przemoc w rodzinie
(2)
Przemoc w szkole
(2)
Psycholodzy
(2)
Samobójstwo
(2)
Uzależnienia medialne
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Wpływ (politologia)
(2)
Administracja
(1)
Agenci FBI
(1)
Algorytmy
(1)
Anestezjolodzy
(1)
Archetyp (psychologia)
(1)
Autoprezentacja
(1)
Baza danych
(1)
Big data
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Business Intelligence
(1)
Błędy medyczne
(1)
Chirurdzy
(1)
Cywilizacja
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Data science
(1)
Demokracja
(1)
Depresja
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dorosłość
(1)
Dystopia
(1)
Dziadkowie i wnuki
(1)
Dzieciństwo
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziennikarze
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia informacji
(1)
Energetyka
(1)
Estera Bidet (postać fikcyjna)
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Feminizm
(1)
Film amerykański
(1)
Fonoholizm
(1)
Fotografie
(1)
Futurologia
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hejting
(1)
Image
(1)
Influencerzy
(1)
JakDojade (aplikacja internetowa)
(1)
Joanna Chyłka (postać fikcyjna)
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt szkolny
(1)
Konkurencja
(1)
Kordian Oryński (postać fikcyjna)
(1)
Korupcja
(1)
Krystyna Szuba (postać fikcyjna)
(1)
Kultura
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marcel Wolski (postać fikcyjna)
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Matki i córki
(1)
Mózg
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Narkotyki
(1)
Temat: dzieło
Black mirror (serial filmowy)
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(3)
Łódź (woj. łódzkie)
(2)
Boston (Stany Zjednoczone)
(1)
Kopenhaga (Dania)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Powieść
(23)
Thriller
(18)
Audiobooki
(12)
Dokumenty dźwiękowe
(11)
Kryminał
(9)
Książka mówiona
(8)
Opracowanie
(6)
Poradnik
(4)
Esej
(3)
Powieść obyczajowa
(3)
Film fabularny
(2)
Książki mówione
(2)
Poradniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Romans
(2)
Broszura
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Dramat filmowy
(1)
Komediodramat
(1)
Miscellanea
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Psychologia
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
59 wyników Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
Kod ze zniżką [Książka mówiona] : komedia romantyczna / Michał Krawczyk ; czyta Donata Cieślik. - [Warszawa] : Dlaczemu ; [Piaseczno] : Heraclon International - Storybox.pl, [2022]. - 1 płyta audio (CD-MP3) (7 godzin 21 minut) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Miejsce i rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN. Audiobook wydano w porozumieniu z Wydawnictwem Dlaczemu.
Miłość w czasach Instagrama? Proszę bardzo! Mitoman, opętany ekolog-truciciel, bibliofil, niewierny artysta, małoletni, senior, wracacz, zdradzacz, wariat, lowelas, maminsynek, oszust plus jeszcze paru innych kandydatów – wszyscy doprowadzili do tego, że Estera Bidet straciła zaufanie do mężczyzn i raz na zawsze przekreśliła swoje marzenia o sukni ślubnej w kształcie syrenki, fascynatorze z woalką i obrączce z cyrkoniami, wsuniętej na palec przez tego najważniejszego. Czy dziewczynie, która swojej matce ciągle musi tłumaczyć, że jest sześć miesięcy przed trzydziestką, uda się pozostać singielką? A może będzie skłonna dać sobie jeszcze jedną, ostatnią szansę na miłość? Lekka jak instastories i pełna humoru komedia romantyczna o tym, że życie potrafi wywrócić wszystko do góry nogami w najmniej spodziewanym momencie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3/O (2 egz.)
Książka
W koszyku
Listy pisane szeptem / Magdalena Witkiewicz. - Wydanie I. - Gdańsk : Flow Wydawnictwo, 2022. - 355, [5] stron ; 21 cm.
"Listy pisane szeptem" to opowieść o miłości. O miłości nieco zapomnianej, takiej, którą przez lata przykrył kurz niedopowiedzeń, smutki i milczenia. Aż trudno poznać, co pięknego kryje się pod nim... Karolina i Sławek są ze sobą tak długo, że już nie pamiętają tego dnia, w którym po raz pierwszy na siebie spojrzeli. Nie pamiętają również uczucia, które ich wtedy łączyło. Zapomnieli nawet o tym, by ze sobą rozmawiać. Ich dzieci wyjechały na studia, a brak czasu dla siebie jest wyłącznie wymówką. Oboje pod byle pretekstem spędzają wieczory przed komputerem i zanurzają się w wirtualnym, pozornie lepszym świecie. To tam znajdują kogoś, kto ich zawsze wysłucha, kto ich zawsze zrozumie i wesprze dobrym słowem. Piszą listy. W sekrecie. Listy pisane szeptem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia MBP Zakopane
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-3 O/R (1 egz.)
Wypożyczalnia Filia Harenda
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia MBP Zakopane
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa. Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych. Z tej książki dowiesz się: — jak zastosować neuromarketing w e-commerce; — jak dotrzeć do klientów w Internecie w sposób ich angażujący; — jak zapewnić pozytywne doświadczenia w świecie cyfrowym na poziomie emocjonalnym; — na jakie typowe bariery i zachowania zakupowe możesz się natknąć w Internecie; — jak wykorzystuje się neuromarketing w mediach społecznościowych; — jakie będą internetowe narzędzia przyszłości.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Audiobook
CD
W koszyku
Nic o Tobie nie wiem [Książka mówiona] / Małgorzata Rogala ; czyta Laura Breszka. - Warszawa : Skarpa Warszawska, copyright 2022. - 1 płyta audio (CD-MP3) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Stanowi tom 2. cyklu z Weroniką Nowacką, tom 1. pt.: Kiedyś Cię odnajdę, tom 3. pt.: Opowiem ci bajkę.
Czy w świecie, w którym ciągle walczy się o popularność, jest miejsce na przyjaźń? Weronika Nowacka jest szkolnym pedagogiem. Gdy wśród uczniów dochodzi do konfliktu, kobieta podejmuje się mediacji między ich rodzinami. Nie wie, że wkrótce przyjdzie jej zmierzyć się z jedną z najtrudniejszych spraw w zawodowej karierze. Tuż przed feriami dochodzi do tragedii. Śledztwo prowadzą policjanci Szymon Pawelec i Krystyna Szuba. W wyniku podjętych czynności wychodzą na jaw fakty związane z funkcjonowaniem uczniów. Szkolne tajemnice i zawiłe relacje między nastolatkami wpływają na przebieg śledztwa. Czy w świecie, w którym ciągle walczy się o popularność, a Internet jest najważniejszym hobby, jest miejsce na przyjaźń?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3/S (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie krzycz / Marcel Moss. - Wydanie I. - Poznań : Wydawnictwo Filia, 2020. - 366, [1] strona ; 21 cm.
(Trylogia Hejterska / Marcel Moss ; 3)
(Mroczna Strona)
Stanowi 3. część cyklu Trylogia hejterska, część 1. pt.: Nie odpisuj, część 2. pt.: Nie patrz.
Na książce wyłącznie pseudonim autora.
Na okładce: słowa ranią, a krzyk w sieci brzmi najgłośniej.
Jesteśmy tak przyzwyczajeni do hejtu, że nikt się nie przejmuje ofiarami agresji. Tymczasem one istnieją. Z zagryzionymi do krwi wargami i przekrwionymi od płaczu oczami godzinami wpatrują się w przepełnione jadem komentarze. (…) i pragną tylko jednego. Zemsty na tych, którzy próbowali wgnieść ich w ziemię. Pogrążona w długach Anita zarabia na życie jako anonimowa hejterka. Kobieta za pieniądze wypisuje obraźliwe komentarze pod adresem znanych osób. Pewnego dnia otrzymuje zlecenie zhejtowania jednego z polityków. Krótko potem na jej prywatną skrzynkę zaczynają przychodzić agresywne maile. To jednak początek koszmaru. Kto i dlaczego się na nią uwziął? Gnębiony przez żonę Michał zaczyna wierzyć, że już nigdy się od niej nie uwolni. Wkrótce mężczyzna otrzymuje nieoczekiwaną pomoc i staje przed szansą wyrównania rachunków z demoniczną Agatą. Nie wie jednak, że godząc się na walkę z żoną, staje się częścią perfidnej gry, która ostatecznie prowadzi do tragedii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia MBP Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Wypożyczalnia Filia Olcza
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Nie krzycz [Książka mówiona]/ Marcel Moss ; czytają: Mirella Rogoza-Biel, Konrad Biel. - [Poznań] : Filia ; [Piaseczno] : Storybox.pl, [2021]. - 1 CD (9 godz.) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Miejsce i rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN. Na CD także nazwa właściciela imprintu: Heraclon International sp. z o.o. Stanowi część 3. cyklu, część 1. pt.: Nie odpisuj, część 2. pt.: Nie patrz.
Jesteśmy tak przyzwyczajeni do hejtu, że nikt się nie przejmuje ofiarami agresji. Tymczasem one istnieją. Z zagryzionymi do krwi wargami i przekrwionymi od płaczu oczami godzinami wpatrują się w przepełnione jadem komentarze. (...) i pragną tylko jednego. Zemsty na tych, którzy próbowali wgnieść ich w ziemię. Pogrążona w długach Anita zarabia na życie jako anonimowa hejterka. Kobieta za pieniądze wypisuje obraźliwe komentarze pod adresem znanych osób. Pewnego dnia otrzymuje zlecenie zhejtowania jednego z polityków. Krótko potem na jej prywatną skrzynkę zaczynają przychodzić agresywne maile. To jednak początek koszmaru. Kto i dlaczego się na nią uwziął? Gnębiony przez żonę Michał zaczyna wierzyć, że już nigdy się od niej nie uwolni. Wkrótce mężczyzna otrzymuje nieoczekiwaną pomoc i staje przed szansą wyrównania rachunków z demoniczną Agatą. Nie wie jednak, że godząc się na walkę z żoną, staje się częścią perfidnej gry, która ostatecznie prowadzi do tragedii. W dzisiejszym świecie nie liczy się prawda. Liczy się to, kto najgłośniej krzyczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia MBP Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 S (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie odpisuj / Marcel Moss. - Poznań : Filia, 2019. - 399, [1] strona ; 21 cm.
(Trylogia Hejterska / Marcel Moss ; 1)
(Mroczna Strona)
Autor
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Na książce wyłącznie pseudonim autora.
Martyna prowadzi profil społecznościowy, na którym internauci anonimowo zdradzają swoje tajemnice. Pogrążona w depresji kobieta zaczytuje się w problemach obcych ludzi, których cierpienie dodaje jej otuchy. Wydaje jej się nawet, że zna swoich czytelników lepiej niż oni sami. Pewnego dnia dostaje jednak wiadomość, którą powinna była zignorować. Opróżniona butelka wina sprawia, że dziewczyna traci czujność i odpisuje. W jednej chwili Martyna przestaje być tylko powiernicą sekretów anonimowych internautów. Od teraz staje się częścią czyjegoś życia, które jest jeszcze bardziej przerażające niż to opisywane w zwierzeniach. Gdyby tylko nie odpisała na tę wiadomość...
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia MBP Zakopane
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-3 (1 egz.)
Wypożyczalnia Filia Olcza
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Miejsca wydania według bazy BN.
Na płycie i obwolucie wyłącznie pseudonim autora.
„Żałuję, że przeczytałam tę wiadomość... To okrutne, ale żywię się cierpieniem innych ludzi. Cudze nieszczęście dodaje mi otuchy i uzmysławia, że świat nie zmówił się przeciwko mnie. Nie tylko ja mam pod górkę”. Martyna prowadzi profil społecznościowy, na którym internauci anonimowo zdradzają swoje tajemnice. Pogrążona w depresji kobieta zaczytuje się w problemach obcych ludzi. Wydaje jej się nawet, że zna swoich czytelników lepiej niż oni sami. Pewnego dnia dostaje jednak wiadomość, którą powinna była zignorować. Opróżniona butelka wina sprawia, że kobieta traci czujność i odpisuje. W jednej chwili Martyna przestaje być tylko powiernicą sekretów anonimowych internautów. Od teraz staje się częścią czyjegoś życia, które jest jeszcze bardziej przerażające niż to opisywane w zwierzeniach. Gdyby tylko nie odpisała na tę wiadomość...
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia MBP Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 S (1 egz.)
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3/S (1 egz.)
Książka
W koszyku
Personal branding / Mateusz Grzesiak. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2020. - 232 strony ; 21 cm.
Zbuduj skutecznie autentyczny wizerunek. Kimkolwiek jesteś- żoną, mężem, dzieckiem, przedsiębiorcą, szefem, pracownikiem, klientką, menedżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem - Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegają Cię ludzie, wśród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat, ale mało kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miał...[wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia MBP Zakopane
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu strony tytułowej i okładki: CreateYourself.
Kimkolwiek jesteś — żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem — Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegają Cię ludzie, wśród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat, ale mało kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miał. Zbuduj więc adekwatny personal brand — spójny z Tobą wizerunek, który pokaże właściwie dobranym odbiorcom prawdziwego Ciebie. Przygotuj się na głęboką podróż w głąb siebie, bo proces kreowania marki osobistej uświadamia człowiekowi prawdę o nim samym. Ta wyprawa uzmysłowi Ci, kim naprawdę jesteś, pozwoli uwolnić się od głęboko zakorzenionych ocen innych oraz wyposaży Cię w rzetelne i przydatne narzędzia z zakresu nauk o marketingu i psychologii na miarę potrzeb współczesnego rynku. W efekcie staniesz się nową, jeszcze lepszą i skuteczniejszą w działaniu wersją siebie, a Twoje imię i nazwisko kojarzyć się będą innym dokładnie tak, jak to zaplanujesz. Skorzystaj z wiedzy zawartej w tej książce — to gwarancja, że otrzymujesz synergię rzetelnej nauki z niepodważalną praktyką popartą wynikami. Jeśli interesuje Cię zbudowanie własnego brandu, nie mogłeś trafić lepiej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Filia Olcza
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Współcześnie konsumpcja przestaje być kojarzona wyłącznie przez pryzmat użytkowania dóbr – to złożony proces komunikacji społecznej związany z wymianą znaczeń i symboli, wskazujący na określone praktyki konsumenckie podkreślające styl życia konsumentów. Teorie dotyczące konsumpcji i zachowań konsumenckich stają się coraz bardziej ukierunkowane na rozpoznanie działań jednostkowych i po-zostają pod silnym wpływem nauk społecznych i humanistycznych. Zmianie ulega także rozumienie samej kategorii konsumenta. Jednym ze współczesnych sposobów interpretacji jest ujmowanie konsumenta jako nadawcy komunikatu wysyłającego określone sygnały do innych osób, ale także do samego siebie. W sensie socjopsychogennym stanowi to projektowanie różnych wymiarów jaźni odzwierciedlonej i subiektywnej, często związanych z obrazem konsumenta poszukującego własnej tożsamości. Zatem konsumpcja staje się nie tylko procesem ekonomicznym, ale i kulturowym, poprzez który jednostki i grupy projektują jaźnie, nawiązują i podtrzymują relacje społeczne oraz przekazują znaczenia. Interdyscyplinarne ujęcia konsumpcji i jej wszechstronne uwarunkowania pozwalają uniknąć często uproszczonego sposobu analizy złożonych zjawisk w zachowaniach konsumenckich. Znaj-duje to odzwierciedlenie w prezentacji czytelnikowi artykułów w niniejszym nu-merze Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, w których autorzy przedstawiają konsumpcję w wielowymiarowych ujęciach z perspektywy różnych dyscyplin naukowych: ekonomii, marketingu, socjologii czy psychologii.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Audiobook
CD
W koszyku
Precedens [książka mówiona] / Remigiusz Mróz ; czyta Krzysztof Gosztyła. - [Poznań] : Czwarta Strona ; [Piaseczno] : Storybox.pl, [2023]. - 1 CD (12 godzin 1 minuta) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Seria z Joanną Chyłką / Remigiusz Mróz ; t. 12)
Miejsca i rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN. W copyright rok 2020. Na CD także nazwa właściciela imprintu: Wydawnictwo Poznańskie.
Do Joanny Chyłki z nietypową sprawą zgłasza się jedna z najpopularniejszych polskich aktorek. Twierdzi, że za moment popełni przestępstwo, i chce, by to właśnie prawniczka z Żelaznego & McVaya ją broniła. Zanim Chyłka ma okazję zastanowić się, jak zapobiec tragedii, jest już za późno. Kobieta brutalnie morduje swoją ofiarę, a wszystko to transmituje w mediach społecznościowych. Śledczy dysponują niepodważalnymi dowodami w postaci nagrania oraz śladów DNA – i nie mają wątpliwości co do winy aktorki. Ta jednak nie przyznaje się do zarzucanego czynu, zapewniając Chyłkę i Kordiana, że w istocie popełniła przestępstwo doskonałe. I że nie zostanie za nie skazana.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3/S (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Autorski podręcznik z elementami monografii prof. Macieja Mrozowskiego poświęcony mediom i ewolucyjnemu przejściu od mediów masowych do komunikacji sieciowej. Książka zawiera autorski przegląd wszystkich znaczących teorii w zakresie medioznawstwa oraz ich usystematyzowanie. Łączy przeszłość z teraźniejszością. Autor dowodzi, że przejście od mediów analogowych do komunikacji cyfrowej nie jest zerwaniem ciągłości, jak mogłoby wynikać z wielu prac dotyczących internetu. Wprawdzie w sferze mediów (technik komunikacyjnych) dokonał się głęboki przeskok, ale natura ludzka nie zmieniła się w ciągu ostatnich kilkudziesięciu latach. Mamy więc do czynienia z przyspieszonym i zintensyfikowanym procesem ewolucji, która stawia człowieka wobec nowych wyzwań, zagrożeń, szans i możliwości, ale nie zmienia jego natury i podstawowych potrzeb adaptacyjnych, co autor stara się w książce uwypuklić. Książka ma formę uporządkowanego wywodu na osi diachronicznej (od dawniej do dziś i jutra) oraz synchronicznej (środki, instytucje, obrazy świata, odbiorcy), którego spoiwem jest ogólna teoria ewolucji jako narzędzie pomocnicze, pomagające wyjaśnić ewolucję mediów i komunikacji w perspektywie podstawowych problemów adaptacyjnych człowieka, a nie doktryna dominująca. Odbiorcami książki są studenci, doktoranci i młodzi pracownicy nauki, którzy w jakimś zakresie zajmują się mediami, internetem, komunikacją społeczną (public relations, reklama, promocja).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian. Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami. Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ – czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Freyja i Huldar / Yrsa Sigurðardóttir ; 3)
Tytuł przekładu angielskiego: The absolution.
Stanowi tom 3. cyklu, tom 1. pt.: Odziedziczone zło, tom 2. pt.: Porachunki, tom 4. pt.: Wzgórze wisielców, tom 5. pt.: Diabelska lalka.
O tej zbrodni policja dowie się tak jak wszyscy inni – ze Snapchata. Na ekranach telefonów zobaczą przerażoną nastolatkę błagającą o wybaczenie. Gdy ją znajdą, będzie już za późno… Huldar, oficer policji, i Freyja, dziecięca psycholog, łączą siły, by rozwiązać kolejną sprawę. Przesłuchując przyjaciół zamordowanej nastolatki, szybko odkrywają, że Stella wcale nie była niewiniątkiem, jak powszechnie sądzono – ale kto mógł jej nienawidzić tak bardzo, by chcieć zabić? Wkrótce scenariusz się powtarza – w mediach społecznościowych pojawiają się wiadomości od kolejnego nastolatka przepraszającego za swoje winy. Freyja i Huldar są pewni jednego: to jeszcze nie koniec. Zwłaszcza że przy pierwszej ofierze znaleziono kartkę z cyfrą 2. Czy Egill, zaginiony nastolatek, to ofiara numer 1? A może to ktoś inny wciąż czeka, by go odnaleźć? Rozpoczyna się walka z czasem, której finału nie spodziewa się chyba nikt…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia MBP Zakopane
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-3 S (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Audiobook)
(Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN.)
Stanowi tom 3. cyklu "Freyja i Huldur", tom 1. pt.: "Odziedziczone zło", tom 2. pt.: "Porachunki".
W stopce redakcyjnej podano copyright 2020, dla tłumaczenia i wydania polskiego książki. Rok wydania audiobuka 2021 podano na podstawie serwisu e-ISBN.
Elektryzujący finał trylogii o Freyji i Huldarze spod pióra islandzkiej królowej kryminału! O tej zbrodni policja dowie się tak jak reszta świata – ze Snapchata. Na ekranach telefonów zobaczą przerażoną młodą kobietę błagającą o wybaczenie. Gdy ją znajdą, będzie już za późno. Jej ciało naznaczono cyfrą 2. Raz jeszcze Huldar, oficer policji, i Freyja, dziecięca psycholog, łączą siły, by wspólnie przesłuchać przyjaciół zamordowanej nastolatki. Szybko odkrywają, że Stella wcale nie była niewiniątkiem, za które miało ją otoczenie – ale kto mógł jej nienawidzić tak bardzo, by chcieć zabić? Wkrótce scenariusz się powtarza – ginie kolejna nastolatka, media społecznościowe zostają zalane filmikami, a policja znajduje ciało oznaczone jako numer 3. Freyja i Huldar są pewni tylko jednego: to jeszcze nie koniec. Co stało się z ciałem numer 1? I czy mogą spodziewać się następnych?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3/S (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kryminał)
Tytuł oryginału: The caller.
Tanya Kaitlin nie może się doczekać relaksującego wieczoru po ciężkim tygodniu, jednak zaraz po wyjściu spod prysznica słyszy dzwonek swojej komórki. Jej najlepsza przyjaciółka, Karen Ward, próbuje nawiązać z nią wideo połączenie. Tanya odbiera telefon i wtedy zaczyna się koszmar…
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia MBP Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Wypożyczalnia Filia Skibówki
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Film
DVD
W koszyku
Sala samobójców : Hejter [Film] / reżyseria Jan Komasa, scenariusz Mateusz Pacewicz. - Warszawa: Kino Świat, [2020]. - 1 dysk optyczny (DVD) (130 min): dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm.
Druga część głośnej „Sali samobójców” w reżyserii nominowanego do Oscara Jana Komasy („Boże ciało”). „Sala samobójców. Hejter” to elektryzujący cyber-thriller i porażająco aktualny manifest młodego pokolenia. Pokazuje, jak bawi się, kocha i nienawidzi współczesna polska młodzież. Odkrywa mroczną stronę mediów społecznościowych i przekleństwo hejtu. Ujawnia jak miłość przeradza się w hejt. Tomek, student prawa Uniwersytetu Warszawskiego, zostaje wydalony z uczelni. Wkrótce po tym otrzymuje pracę w agencji reklamowej, a wraz z nią dostęp do najnowszych technologii i tajemnic stołecznej elity. Pod pozorem obowiązków zawodowych Tomek zaczyna inwigilować Krasuckich, - rodziców Gabi, przyjaciółki z czasów dzieciństwa, w której skrycie podkochuje się od lat. Wkrótce plany internetowego hejtera wobec Kasuckich, zaczynają nabierać coraz realniejszych I bardziej złowrogich kształtów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F/S (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia MBP Zakopane
Brak informacji o dostępności: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej